Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.10.2007 12:46 - ...
Автор: lucretia Категория: Лични дневници   
Прочетен: 693 Коментари: 0 Гласове:
0



Много време мислих с какво да започна дневника си и въпреки това нищо не измислих. Даа, беше си ясно, че така ще стане, затова реших да оставя думите си на течението пък да видим какво ще се получи. Не се надявам на нещо оригинално, защото дори само, ако написаното се окаже смислено, ще бъде добре, като се има предвид хаотичната ми мисъл.
Като за начало, това си е "моето местенце". Тук се чувствам свободна да пиша за всичко, което ме вълнува по един или друг начин, което е наистина прекрасно. Дори не предполагах, че ще ми доставя такова голямо удоволствие да го правя, а ето, че го има и то в големи дози. Пък и причините не са малко. Главната е, че написаното тук е един малък отпечатък на моята същност и на всичко онова, което има значение за мен. Четейки по-долните мнения, човек би могъл да ме поопознае, макар че аз залагам повече на действията си и не смятам, че думите са ми сила (или поне го прикривам). Та, имах предвид, че този виртуален дневник е нещо като огледало на моята същност, поради което ми е много ценен, макар и да не мога да го разлистя, да помириша хартията му.
Мисля, че това беше главното, което исках да кажа. Достатъчно е предполагам.



Гласувай:
0



Следващ постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lucretia
Категория: Лични дневници
Прочетен: 6583
Постинги: 3
Коментари: 0
Гласове: 34
Архив